سرخط خبرها

تولدمان مبارک

  • کد خبر: ۱۶۵۷۵۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
تولدمان مبارک
بر خود می‌بالیم در صفحه‌ای در روزنامه مردم مشهد که نام مردم شهر و حتی زائران بارگاه منور رضوی را یدک می‌کشد بیشترین دغدغه‌مان مجاوران و زائران شهر امام رضا (ع) بوده است.

خیلی مبارکمان باشد. لبخند رضایتی که از زمان روزنامه شدنمان درست از سوم خرداد‌۸۸ تا همین امروز، بر لبان شما نقش گرفته است. گزاف نمی‌گوییم. گواه این ادعایمان هم دریافت بیش از ۲۰‌هزار پیامکی است که در یک سال شما تنها از طریق سامانه پیامکی برای ما فرستاده‌اید. همین اعتماد شماست که تا به امروز قوت قلب ما شده و خون تازه‌ای در رگ‌های شهرآرا جاری و کمک کرده است تا بعد از وقفه‌ای کوتاه دوباره با «صدای مردم» به میان شما بیاییم. از ۲۶ تیر سال گذشته تا به امروز ۳۱۲ روز از تولد دوباره صفحه‌ای با نام شما می‌گذرد.

بر خود می‌بالیم در صفحه‌ای در روزنامه مردم مشهد که نام مردم شهر و حتی زائران بارگاه منور رضوی را یدک می‌کشد بیشترین دغدغه‌مان مجاوران و زائران شهر امام رضا (ع) بوده است. در ۳۱۲ روز کار تا به امروز خبر‌های خوشی را با همکاری شما به خود شما ارائه داده‌ایم. بی‌خانمان‌هایی را با همت و دست خیر شما سامان دادیم. نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان ولایت را در مسیر استقرار قرار دادیم. زباله‌های عفونی بیمارستان ام‌البنین (س) را سامان دادیم.

ساخت‌وساز خطرآفرین هتل غیرمجاز در همسایگی مدرسه فرزندان شما را متوقف کردیم. فعالیت کارواش‌های غیرمجاز را به گوش مسئولان رساندیم. از مشکلات ثبت‌نام مدارس و دریافت وجه مدیران مدرسه گفتیم. از اگو و آثار ناشی از نبود آن و کشت سبزیجات فاضلابی حرف زدیم. عوارض اشتباهی آزادراهی خروجی مشهد را پیگیر شدیم. برای احقاق برخی از حقوق کارگران بوستان وکیل‌آباد تلاش کردیم. به رتبه‌بندی معلمان مشهدی پرداختیم و ...

در حد بضاعت خودمان با شما بودیم و امروز رمز موفقیت هر چند کوچکمان را چشمان بینا و گوش‌های شنوای شما می‌دانیم. شما مردمی که انگیزه اصلی برای قلم زدن و پیگیری ما بوده، هستید و خواهید بود.

امروز مفتخریم که تعداد شهروند خبرنگار ما در روزنامه شهری مشهدالرضا (ع) از تعداد خبرنگاران رسمی این روزنامه بیشتر است.

۱۴‌سالگی‌مان مبارک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->